Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 17
Pokaż wszystkie komentarzeJak ja lubię takich szpecjalistów jak ty. To niby F4i była jakimś super fantazyjnym sprzętem z polotem i poczuciem estetyki? To po prostu była mulasta na tle konkurencji 600-tka, która rozłożyła wszystkich na łopatki tym, że nie dawało się jej zapiłować. I to była cała finezja. Takie sobie heble, tapczanowaty zawias, wysokie na tle konkurencji spalanie. Nudny wygląd, za krowiasta na tor, za sportowa na ulicę.Taka była F4i. Ta jest 100 razy lepsza ale i tak każdy musi się poprzypierdalać, aby pokazać jakim jest szpecjalistą...
Odpowiedzej no w czym jest lepsza 100 razy? nie unoś się tak kolego, myślisz że wszystkie rozumy zjadłeś? :) po prostu jak na nowy motocykl to ta cbr jest zwyczajnie szpetna, jak komuś to nie przeszkadza, bo nie zwraca na takie rzeczy jak wygląd uwagi albo ma wadę wzroku to ok, ale są ludzie którzy zwracają na to uwagę. Instalowanie w motocyklu za 30000zł bułkowatych, czarnych lusterek które żadnej linii nawet nie trzymają, wyglądają jak tak dziadowsko jak dosztukowane lusterka typu "m-look" w rozpadającym się e36. Po co sie oszukujesz? Widać że brakło im pomysłu na ten motocykl i tyle.
Odpowiedz